Μ. Τεντζέρης & Σ. Πολυχρονοπούλου:Συγκριτική μελέτης επαγγελματικής ικανοποίησης και αυτο-αποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς Α-βαθμιας γενικής εκπαίδευσης και σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε τμήματα ένταξης (Διαβάστε τη Μελέτη) totzak2020-08-23T16:30:05+03:006 Αυγούστου, 2010|Categories: Άρθρα, Μελέτες| Αν το βρήκατε ενδιαφέρον, κοινοποιήστε το! FacebookXLinkedInWhatsAppEmail Σχετικά Άρθρα Θ.Οτζάκογλου: Ο ρόλος του Δ/ντή στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Παρόν & μέλλον Θ.Οτζάκογλου: Ο ρόλος του Δ/ντή στο ελληνικό δημόσιο σχολείο: Παρόν & μέλλον 4 Νοεμβρίου, 2017 | 0 Σχόλια Μ. Τεντζέρης, Β. Κιόρογλου, Χρ.Τούμπα: Εκπαιδευτική πολιτική για χαρισματικούς μαθητές στην Αγγλία & την Φινλανδία: Συγκριτική μελέτη Μ. Τεντζέρης, Β. Κιόρογλου, Χρ.Τούμπα: Εκπαιδευτική πολιτική για χαρισματικούς μαθητές στην Αγγλία & την Φινλανδία: Συγκριτική μελέτη 6 Αυγούστου, 2017 | 0 Σχόλια Γ. Παπακωνσταντίνου: Για την αυτονομία της σχολικής μονάδας Γ. Παπακωνσταντίνου: Για την αυτονομία της σχολικής μονάδας 6 Αυγούστου, 2017 | 0 Σχόλια Αρβανίτη, Ε. & Κατσαρός, Ι. (2016). Ενδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού. Επιστήμες της Αγωγής Αρβανίτη, Ε. & Κατσαρός, Ι. (2016). Ενδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού. Επιστήμες της Αγωγής 25 Αυγούστου, 2016 | 0 Σχόλια Γ. Κατσαρός: Τάσεις και Προβληματισμοί σε σχέση με τη Σχολική Αυτονομία Γ. Κατσαρός: Τάσεις και Προβληματισμοί σε σχέση με τη Σχολική Αυτονομία 25 Αυγούστου, 2016 | 0 Σχόλια Μ. Τεντζέρης, Β. Σταυρόπουλος, Δ. Λεπίδας: Η συμβολή της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου Μ. Τεντζέρης, Β. Σταυρόπουλος, Δ. Λεπίδας: Η συμβολή της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου 6 Αυγούστου, 2016 | 0 Σχόλια