Δημοσιεύονται απόψεις μελών της ΕΟΔΕ που άπτονται εκπαιδευτικών θεμάτων και εκπαιδευτικής πολιτικής
Γ. Κατσαρός: Το ψηφιακό σχολείο. Ώρα ευθύνης
Η κρίση που προκάλεσε η πανδημία έφερε με ένταση στο προσκήνιο το θέμα της ψηφιακής διάστασης της εκπαίδευσης. Η εκπαιδευτική κοινότητα, σχεδόν στο σύνολό της, ανταποκρίθηκε με εκπληκτική προθυμία, εξαντλώντας τα όρια του συστήματος και
Γ. Κατσαρός: Αποτίμηση, λογοδοσία, αυτονομία, εποπτεία στις Νέες Δομές Στήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοσίευση στις 19/1/2018 στην «Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία esos». Δες στο: https://www.esos.gr/arthra/55079/apotimisi-logodosia-aytonomia-epopteia-stis-nees-domes-stirixis-toy-ekpaideytikoy-ergoy
Γ. Κατσαρός: Στήριξη και αξιολόγηση στις Νέες Δομές Στήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου: Μετατόπιση ρόλων και στελεχών
Δημοσίευση στις 17/1/2018 στην «Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία esos». Δες στο: https://www.esos.gr/arthra/55043/stirixi-kai-axiologisi-stis-nees-domes-stirixis-toy-ekpaideytikoy-ergoy-metatopisi
Γ. Κατσαρός: Σύγχυση και δομικές αστοχίες στις Νέες Δομές Στήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου
Δημοσίευση στις 15/1/2018 στην «Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία esos». Δες στο: https://www.esos.gr/arthra/55006/syghysi-kai-domikes-astohies-stis-nees-domes-stirixis-toy-ekpaideytikoy-ergoy
Γ. Κατσαρός: Νέες Δομές Στήριξης του Εκπαιδευτικού Έργου: Γενική Κριτική
Δημοσίευση στις 12/1/2018 στην «Καθημερινή Ηλεκτρονική Εφημερίδα για την Παιδεία esos». Δες στο: https://www.esos.gr/arthra/54991/nees-domes-stirixis-toy-ekpaideytikoy-ergoy-geniki-kritiki
Θ. Οτζάκογλου: Πρόταση επιλογής Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων
Είναι ευρεία η αποδοχή της διαπίστωσης πως «ο άξονας Δομή & Διοίκηση της Εκπαίδευσης είναι βασικός αλλά υποτιμημένος από την εκπαιδευτική κοινότητα». Η σχετικά πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ (2016) για τη διαδικασία επιλογής διευθυντών που