To Διοικητικό Συμβούλιο περιόδου 2018-2021
Γιώργος ΠαπακωνσταντίνουΠρόεδρος
Kαθηγητής ΕΚΠΑ

Γιάννης ΚατσαρόςΑντιπρόεδρος
Ο Γιάννης Κατσαρός είναι εκπαιδευτικός στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.
Έχει υπηρετήσει για περισσότερα από 30 χρόνια ως δάσκαλος, διευθυντής και σχολικός σύμβουλος (2012-2018).
Ως αποσπασμένος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (1997-2002) έχει ασχοληθεί με την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού.
Διετέλεσε σύμβουλος υπουργού παιδείας (2010-12) για θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης.
Έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικά στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και στο Μαράσλειο Διδασκαλείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, Κοινωνική Πολιτική στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι διδάκτορας του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης.
Έχει διδάξει και διδάσκει θέματα Οργάνωσης και Διοίκησης στην Εκπαίδευση σε προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά προγράμματα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο ΕΚΠΑ και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, καθώς και σε επιμορφωτικά σεμινάρια στο ΕΚΔΔΑ, στο Παιδαγωγτικό Ινστιτούτο, στο Πάντειο.
Έχει εκδόσει τα βιβλία «Εισαγωγή στη Διοικητική Επιστήμη» (2003, σε συνεργασία με τον Γ. Τύπα) και «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» (2008) και έχει γράψει σειρά άρθρων.
Είναι ιδρυτικό μέλος και μέλος του ΔΣ της Ε.Ο.Δ.Ε., του Δικτύου για την Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη και της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.
Έχει υπηρετήσει για περισσότερα από 30 χρόνια ως δάσκαλος, διευθυντής και σχολικός σύμβουλος (2012-2018).
Ως αποσπασμένος στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο (1997-2002) έχει ασχοληθεί με την εκπόνηση προγραμμάτων σπουδών και εκπαιδευτικού υλικού.
Διετέλεσε σύμβουλος υπουργού παιδείας (2010-12) για θέματα διοίκησης της εκπαίδευσης.
Έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Αθηνών, Παιδαγωγικά στη Μαράσλειο Παιδαγωγική Ακαδημία και στο Μαράσλειο Διδασκαλείο του Πανεπιστημίου Αθηνών, Κοινωνική Πολιτική στο Πάντειο Πανεπιστήμιο και είναι διδάκτορας του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης.
Έχει διδάξει και διδάσκει θέματα Οργάνωσης και Διοίκησης στην Εκπαίδευση σε προπτυχιακά ή μεταπτυχιακά προγράμματα στο Πάντειο Πανεπιστήμιο, στο ΕΚΠΑ και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, καθώς και σε επιμορφωτικά σεμινάρια στο ΕΚΔΔΑ, στο Παιδαγωγτικό Ινστιτούτο, στο Πάντειο.
Έχει εκδόσει τα βιβλία «Εισαγωγή στη Διοικητική Επιστήμη» (2003, σε συνεργασία με τον Γ. Τύπα) και «Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης» (2008) και έχει γράψει σειρά άρθρων.
Είναι ιδρυτικό μέλος και μέλος του ΔΣ της Ε.Ο.Δ.Ε., του Δικτύου για την Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη και της ΠΡΩ.ΠΑΙΔΕΙ.Α.

Θοδωρής ΟτζάκογλουΓ.Γραμματέας
Το ενδιαφέρον μου στον τομέα της Διοίκησης & Οργάνωσης της Εκπαίδευσης εστιάζεται στις δομές και το πλαίσιο αρχικής εκπαίδευσης και διαρκούς επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, με έμφαση σε μηχανισμούς ανατροφοδότησης και διαρκών προσαρμογών, έτσι ώστε να εδραιώνεται αλλά και να επαυξάνεται το δημοκρατικό – συμμετοχικό συγκείμενόν της.
Από το 1984 εργάζομαι στη Β΄θμια Εκπαίδευση, αρχικά ως ωρομίσθιος και αναπληρωτής και από το 1989 ως μόνιμος εκπαιδευτικός. Έχω διδάξει σε όλους τους τύπους σχολείων της Δευτεροβάθμιας Γενικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Από το 1994 υπηρετώ στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, αρχικά με οργανική θέση και με θητεία από το 2013 μέχρι το 2020, ενώ από τη σχολ. χρονιά 2020-2021 ως Διευθυντής στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων. Έχω διδάξει σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (1994-2000), σε ΤΕΙ (1993-94) και στο ΠΜΣ “Διοίκηση, Πολιτική & Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” του ΕΚΠΑ (2014-2019), καθώς επίσης ως επιμορφωτής εκπαιδευτικών & ενηλίκων σε θέματα ΤΠΕ & Οργάνωσης & Διοίκησης. Κατέχω Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Παν. Θεσσαλίας ΠΤΔΕ 2010) και είμαι κάτοχος Master of Science (MSc) στα Πληροφοριακά Συστήματα & Τεχνολογία (CITY University, London 1993), μέλος της Βρετανικής Ένωσης Επιστημόνων Πληροφορικής (BCS) από το 1992 καθώς και μέλος διεθνών επιστημονικών Ενώσεων (IEEE, ACM, AACE)
• Υπήρξα ο πρώτος Δ/ντής του ραδιοσταθμού ΣΥΝ-Αλεξανδρούπολη,1989-1991, περίοδο ελεύθερης ραδιοφωνίας.
• Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Προτύπων (2005-2006) και μέλος του ΔΣ (2003-2009).
• Αντιπρόεδρος και προεδρεύων του ΔΣ του Βαρβακείου Ιδρύματος ΝΠΔΔ (2004-2007) ως ο πρώτος εκλεγμένος εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Βαρβακείου Σχολής στη διοίκησή του. Την περίοδο αυτή επαναπροκηρύχθηκαν οι υποτροφίες του Ιδρύματος προς άπορους μαθητές (θεσμός με εκατοντάδες υποψηφίους μετέχοντες πλέον) οι οποίες είχαν σταματήσει για περισσότερο από 20 χρόνια, καθώς επίσης δόθηκαν για πρώτη φορά υποτροφίες σε σπουδαστές των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού (επιθυμία του Ιωάννη Βαρβάκη).
• Συμμετοχή σε Συνέδρια και δημοσιεύσεις (ενδεικτικά):
o Πρωτότυπη ερευνητική εργασία στο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση (ΕΚΠΑ 2012).
o Πρωτότυπη εργασία στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (2003).
o Εισήγηση στο Συνέδριο για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση (2004).
o Εισήγηση στο 1ο Συνέδριο Σχολείων Ασίας – Ευρώπης στη Σιγκαπούρη (2000) & στο 2ο Συνέδριο Σχολείων Ασίας – Ευρώπης στην Φιλανδία (2002).
o Εισήγηση στην Ημερίδα του Παν. Μακεδονίας για τα Πειραματικά Σχολεία (2010).
o Άρθρο για την Αξιολόγηση στη Νέα Παιδεία (Μάρτιος 2014)
• Συνεργάτης του Ιδρύματος Μελετών Λαμπράκη για την παραγωγή του εκπαιδευτικού λογισμικού ΣΟΦΙΑ (1992-93).
• Συμμετείχα ως σύμβουλος στην παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού για άτομα με ειδικές ανάγκες (πρόγραμμα HORIZON, TELEMIT 1994-95)
• Συμμετοχή στο διεθνές πρόγραμμα Asia-Europe Classroom 1997-2003 κ.α.
• Έλαβα Βραβείο εκπαιδευτικού λογισμικού, ευρωπαϊκού διαγωνισμού ΥΠΕΠΘ (1997).
• Συμμετείχα ως Επιμορφωτής-Συντονιστής στο πρόγραμμα TRENDS (1996-1997)
• Επιμορφωτής (ΤΠΕ 1ου επιπέδου) την περίοδο 2003-2005.
Από το 1984 εργάζομαι στη Β΄θμια Εκπαίδευση, αρχικά ως ωρομίσθιος και αναπληρωτής και από το 1989 ως μόνιμος εκπαιδευτικός. Έχω διδάξει σε όλους τους τύπους σχολείων της Δευτεροβάθμιας Γενικής & Τεχνολογικής Εκπαίδευσης. Από το 1994 υπηρετώ στο Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο, αρχικά με οργανική θέση και με θητεία από το 2013 μέχρι το 2020, ενώ από τη σχολ. χρονιά 2020-2021 ως Διευθυντής στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Αναβρύτων. Έχω διδάξει σε Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (1994-2000), σε ΤΕΙ (1993-94) και στο ΠΜΣ “Διοίκηση, Πολιτική & Αξιολόγηση στην Εκπαίδευση” του ΕΚΠΑ (2014-2019), καθώς επίσης ως επιμορφωτής εκπαιδευτικών & ενηλίκων σε θέματα ΤΠΕ & Οργάνωσης & Διοίκησης. Κατέχω Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Οργάνωση & Διοίκηση της Εκπαίδευσης (Παν. Θεσσαλίας ΠΤΔΕ 2010) και είμαι κάτοχος Master of Science (MSc) στα Πληροφοριακά Συστήματα & Τεχνολογία (CITY University, London 1993), μέλος της Βρετανικής Ένωσης Επιστημόνων Πληροφορικής (BCS) από το 1992 καθώς και μέλος διεθνών επιστημονικών Ενώσεων (IEEE, ACM, AACE)
• Υπήρξα ο πρώτος Δ/ντής του ραδιοσταθμού ΣΥΝ-Αλεξανδρούπολη,1989-1991, περίοδο ελεύθερης ραδιοφωνίας.
• Πρόεδρος του ΔΣ της ΕΛΜΕ Προτύπων (2005-2006) και μέλος του ΔΣ (2003-2009).
• Αντιπρόεδρος και προεδρεύων του ΔΣ του Βαρβακείου Ιδρύματος ΝΠΔΔ (2004-2007) ως ο πρώτος εκλεγμένος εκπρόσωπος των εκπαιδευτικών της Βαρβακείου Σχολής στη διοίκησή του. Την περίοδο αυτή επαναπροκηρύχθηκαν οι υποτροφίες του Ιδρύματος προς άπορους μαθητές (θεσμός με εκατοντάδες υποψηφίους μετέχοντες πλέον) οι οποίες είχαν σταματήσει για περισσότερο από 20 χρόνια, καθώς επίσης δόθηκαν για πρώτη φορά υποτροφίες σε σπουδαστές των Σχολών Εμπορικού Ναυτικού (επιθυμία του Ιωάννη Βαρβάκη).
• Συμμετοχή σε Συνέδρια και δημοσιεύσεις (ενδεικτικά):
o Πρωτότυπη ερευνητική εργασία στο Πανελλήνιο Συνέδριο για την Ποιότητα στην Εκπαίδευση (ΕΚΠΑ 2012).
o Πρωτότυπη εργασία στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Εκπαιδευτικών για τις ΤΠΕ (2003).
o Εισήγηση στο Συνέδριο για την Πληροφορική στην Εκπαίδευση (2004).
o Εισήγηση στο 1ο Συνέδριο Σχολείων Ασίας – Ευρώπης στη Σιγκαπούρη (2000) & στο 2ο Συνέδριο Σχολείων Ασίας – Ευρώπης στην Φιλανδία (2002).
o Εισήγηση στην Ημερίδα του Παν. Μακεδονίας για τα Πειραματικά Σχολεία (2010).
o Άρθρο για την Αξιολόγηση στη Νέα Παιδεία (Μάρτιος 2014)
• Συνεργάτης του Ιδρύματος Μελετών Λαμπράκη για την παραγωγή του εκπαιδευτικού λογισμικού ΣΟΦΙΑ (1992-93).
• Συμμετείχα ως σύμβουλος στην παραγωγή εκπαιδευτικού λογισμικού για άτομα με ειδικές ανάγκες (πρόγραμμα HORIZON, TELEMIT 1994-95)
• Συμμετοχή στο διεθνές πρόγραμμα Asia-Europe Classroom 1997-2003 κ.α.
• Έλαβα Βραβείο εκπαιδευτικού λογισμικού, ευρωπαϊκού διαγωνισμού ΥΠΕΠΘ (1997).
• Συμμετείχα ως Επιμορφωτής-Συντονιστής στο πρόγραμμα TRENDS (1996-1997)
• Επιμορφωτής (ΤΠΕ 1ου επιπέδου) την περίοδο 2003-2005.

Ηλίας ΜαδεμλήςΤαμίας
Ο Ηλίας Μαδεμλής εργάζεται στη δημόσια πρωτοβάθμια εκπαίδευση 22 χρόνια εκ των οποίων 8 χρόνια διευθυντής σχολικής μονάδας.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ, κάτοχος Master του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Paris VIII της Γαλλίας και διδάκτορας Κοινωνιολογίας του ίδιου πανεπιστημίου. Διδάσκει ως ΣΕΠ στο πανεπιστήμο της Λευκωσίας και τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα αφορούν στην Κοινωνιολογία του Εθνικισμού, την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, τη Μετανάστευση.
Είναι πτυχιούχος του Τμήματος Πολιτικών Επιστημών και Δημόσιας Διοίκησης του ΕΚΠΑ, κάτοχος Master του τμήματος Πολιτικής Επιστήμης του Πανεπιστημίου Paris VIII της Γαλλίας και διδάκτορας Κοινωνιολογίας του ίδιου πανεπιστημίου. Διδάσκει ως ΣΕΠ στο πανεπιστήμο της Λευκωσίας και τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα αφορούν στην Κοινωνιολογία του Εθνικισμού, την Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης, τη Μετανάστευση.
Μανώλης ΤεντζέρηςΈφορος
Πτυχίο Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Παν. Πατρών, Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών
Διδακτορικός τίτλος: Διδακτορική Διατριβή / Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΠΤΔΕ. Θέμα διατριβής: «Παράγοντες σχολικής επίδοσης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αξιολόγηση αυτών από τους εκπαιδευτικούς». Βαθμός: Άριστα
Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης / Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας- Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Βαθμός: 9,10 (Άριστα)
2ος Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών
Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ειδική Αγωγή, Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική (κατεύθυνση: Ειδική Αγωγή), Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΠΤΔΕ. Βαθμός: 9,25 (Άριστα)
Μετεκπαίδευση
Δίπλωμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή ΕΚΠΑ-ΠΤΔΕ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά, Ιταλικά, Γαλλικά
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων
Διδακτορικός τίτλος: Διδακτορική Διατριβή / Ειδική Αγωγή-Μαθησιακές Δυσκολίες
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΠΤΔΕ. Θέμα διατριβής: «Παράγοντες σχολικής επίδοσης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αξιολόγηση αυτών από τους εκπαιδευτικούς». Βαθμός: Άριστα
Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών
Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης / Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας- Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου – Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης. Βαθμός: 9,10 (Άριστα)
2ος Μεταπτυχιακός Τίτλος Σπουδών
Δίπλωμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Ειδική Αγωγή, Λογοθεραπεία-Συμβουλευτική (κατεύθυνση: Ειδική Αγωγή), Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών – ΠΤΔΕ. Βαθμός: 9,25 (Άριστα)
Μετεκπαίδευση
Δίπλωμα Διετούς Μετεκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή ΕΚΠΑ-ΠΤΔΕ-ΜΑΡΑΣΛΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΕΙΟ
Ξένες Γλώσσες
Αγγλικά, Ιταλικά, Γαλλικά
Δημοσιεύσεις σε περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων