608, 2012
Γ. Παπακωνσταντίνου: Κράτος-Αποκέντρωση – Αυτοτέλεια: Σκοπούμενες Αλλαγές
Τα τελευταία τριάντα χρόνια, τουλάχιστον, τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν γνωρίσει μια σημαντική ανάπτυξη, κυρίως στο επίπεδο της τριτοβάθμιας εκ- παίδευσης, γεγονός που έκανε περισσότερο πολύπλοκο τον έλεγχο τόσο της λει- τουργίας διοίκησης όσο και της
1205, 2012
Θ.Οτζάκογλου & Γ. Παπακωνσταντίνου: Μια a la cart προσέγγιση της σχολικής ηγεσίας
Αφετηρία του προβληματισμού της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διαπίστωση ότι παρά την ύπαρξη ενός γραφειοκρατικού συγκεντρωτικού μοντέλου οργάνωσης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, υφίσταται θεσμοθετημένο από το 2002 ένα συμμετοχικό - δημοκρατικό σύστημα διοίκησης στο επίπεδο
808, 2011
Μελέτη επιμορφωτικών αναγκών Διευθυντών σχολείων (Παιδαγωγικό Ινστιτούτο 2011)
(Διαβάστε τη Μελέτη)
608, 2011
608, 2010
608, 2009
Γ. Παπακωνσταντίνου: Σύγχρονες τάσεις στην επιλογή ανθρώπινου δυναμικού
(Διαβάστε το άρθρο)
