Α-Μ-Α2020-08-18T19:41:32+03:00
608, 2012

Γ. Παπακωνσταντίνου: Κράτος-Αποκέντρωση – Αυτοτέλεια: Σκοπούμενες Αλλαγές

6 Αυγούστου, 2012|0 Comments

Τα τελευταία τριάντα χρόνια, τουλάχιστον, τα εκπαιδευτικά συστήματα έχουν γνωρίσει μια σημαντική ανάπτυξη, κυρίως στο επίπεδο της τριτοβάθμιας εκ- παίδευσης, γεγονός που έκανε περισσότερο πολύπλοκο τον έλεγχο τόσο της λει- τουργίας διοίκησης όσο και της

1205, 2012

Θ.Οτζάκογλου & Γ. Παπακωνσταντίνου: Μια a la cart προσέγγιση της σχολικής ηγεσίας

12 Μαΐου, 2012|Tags: , , , , , , , |0 Comments

Αφετηρία του προβληματισμού της συγκεκριμένης εργασίας είναι η διαπίστωση ότι παρά την ύπαρξη ενός γραφειοκρατικού συγκεντρωτικού μοντέλου οργάνωσης του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος, υφίσταται θεσμοθετημένο από το 2002 ένα συμμετοχικό - δημοκρατικό σύστημα διοίκησης στο επίπεδο

608, 2010

Μ. Τεντζέρης & Σ. Πολυχρονοπούλου:Συγκριτική μελέτης επαγγελματικής ικανοποίησης και αυτο-αποτελεσματικότητας σε εκπαιδευτικούς Α-βαθμιας γενικής εκπαίδευσης και σε εκπαιδευτικούς που υπηρετούν σε τμήματα ένταξης

6 Αυγούστου, 2010|0 Comments

(Διαβάστε τη Μελέτη)  

Go to Top