Το παρόν άρθρο επιχειρεί να αποτυπώσει κριτικά την πρόσφατη εμπειρία της
αξιολόγησης των εκπαιδευτικών στα Πρότυπα Πειραματικά Σχολεία (στο εξής ΠΠΣ),
την πρώτη που εφαρμόστηκε με συστηματικό τρόπο στη χώρα μας. Η γράφουσα
βίωσε την όλη διαδικασία όντας καθηγήτρια σε ΠΠΣ. (Διαβάστε το άρθρο)
Γιούλη Χρονοπούλου: Ο άγνωστος πόλεμος της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών
totzak2020-08-23T16:58:21+03:006 Αυγούστου, 2014|Categories: Άρθρα|Tags: Αξιολόγηση, αξιολόγηση εκπαιδευτικών, εκπαίδευση, Πειραματικά, Πρότυπα, Σχολεία|