Γ. Παπακωνσταντίνου: Οι Γενικές εξετάσεις και οι κοινωνικο-οικονομικές τους ορίζουσες
ΓΠαπακωνσταντίνου_ΓενικέςΕξετάσεις-ΚοινωνικοΟικονομικέςΟρίζουσες
Θ. Οτζάκογλου: Για την Εκπαίδευση των Εκπαιδευτικών
Μια άποψη: Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ή θα τολμήσουμε τη ριζική τομή σε ένα σύστημα που οδηγείται σε κατάρρευση ή θα την επιταχύνουμε, διαχειριζόμενοι την καθημερινότητα μιας ιδιότυπης μιζέριας
Κατσαρός, Ι. (2015). Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης
Κατσαρός, Ι. (2015). Μεταπτυχιακές Σπουδές στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης: Η Αριθμητική της Αξιοκρατίας και ο Κυνισμός των Μετρήσιμων Kριτηρίων. Επιστημονικό Βήμα, 20, 63-72 (δες στο: http://users.sch.gr/gkelesidis/index.php/87-kathgoria-kel/arxiki/259-kynismos-metrisimon-kritirion-katsaros)
Μ. Τεντζέρης, Β. Σταυρόπουλος, Δ. Λεπίδας: Το συνεργατικό και ανταγωνιστικό προφίλ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η συμβολή του στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου
Η παρούσα μελέτη διερευνά τη συμβολή του ανταγωνιστικού και συνεργατικού προφίλ εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στον προσανατολισμό που υιοθετούν αναφορικά με τις συγκρούσεις στο χώρο του σχολείου (Διαβάστε τη μελέτη)
Μ. Τεντζέρης, Β. Σταυρόπουλος, Α. Ταγκάλου: Το επάγγελμα του εκπαιδευτικού ειδικής αγωγής στην Ελλάδα
Β. Σταυρόπουλος, Μ. Τεντζέρης, Α. Ταγκάλου (Διαβάστε το άρθρο)
Θ. Οτζάκογλου: Η δημοκρατία ως βιωμένη γνώση
Εισήγηση στην Ημερίδα που διοργάνωση το Βαρβάκειο Πρότυπο Γυμνάσιο στις 7/2/2015, (Διαβάστε την εισήγηση)