Θ. Οτζάκογλου: Πρόταση επιλογής Δ/ντών-ντριών σχολικών μονάδων
Είναι ευρεία η αποδοχή της διαπίστωσης πως «ο άξονας Δομή & Διοίκηση της Εκπαίδευσης είναι βασικός αλλά υποτιμημένος από την εκπαιδευτική κοινότητα». Η σχετικά πρόσφατη απόφαση του ΣτΕ (2016) για τη διαδικασία επιλογής διευθυντών που
Μ. Τεντζέρης, Β. Κιόρογλου, Χρ.Τούμπα: Εκπαιδευτική πολιτική για χαρισματικούς μαθητές στην Αγγλία & την Φινλανδία: Συγκριτική μελέτη
Εκπαιδευτική πολιτική για χαρισματικούς μαθητες σε Φινλανδία & Αγγλία
Γ. Παπακωνσταντίνου: Για την αυτονομία της σχολικής μονάδας
Αυτονομία Σχολικής Μονάδας (Διαβάστε όλο το άρθρο) Το θέμα της αυτονομίας των σχολικών μονάδων εντάσσεται στο πλαίσιο των αρχών διοίκησης που επιβάλλει η παγκοσμιοποίηση και υλοποιείται μέσω της εισαγωγής του new public management στη διοίκηση
Αρβανίτη, Ε. & Κατσαρός, Ι. (2016). Ενδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού. Επιστήμες της Αγωγής
Αρβανίτη, Ε. & Κατσαρός, Ι. (2016). Ενδοσχολική Επαγγελματική Μάθηση και Διαφοροποίηση του Διδακτικού Σχεδιασμού. Επιστήμες της Αγωγής 2/2016, 138-155. ISSN: 1109-8740. (δες στο: http://www.ediamme.edc.uoc.gr/index.php?id=163,0,0,1,0,0).
Γ. Κατσαρός: Τάσεις και Προβληματισμοί σε σχέση με τη Σχολική Αυτονομία
Πρακτικά 3ο Επιστημονικού Συνεδρίου της ΠΕΣΣ: Προοπτικές για ένα σύγχρονο & δημοκρατικό σχολείο. Τόμος Β΄, σελ.92. Αθήνα: ΠΕΣΣ.(δες στο: http://www.pess.gr/attachments/article/288/%CE%92%CE%84%20%20%CE%A4%CE%9F%CE%9C%CE%9F%CE%A3%203%CE%BF%CF%85%20%CE%A3%CF%85%CE%BD%CE%B5%CE%B4%CF%81%CE%AF%CE%BF%CF%85%20%CE%A0%CE%95%CE%A3%CE%A3.pdf
Μ. Τεντζέρης, Β. Σταυρόπουλος, Δ. Λεπίδας: Η συμβολή της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή στον προσανατολισμό των συγκρούσεων στο χώρο του σχολείου
Η συμβολή της ηγετικής συμπεριφοράς του διευθυντή στον προσανατολισμό των συγκρούσεων