man.png

Γεννήθηκα στη Λαμία το 1975. Είμαι πτυχιούχος του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσ/νίκης και κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος Ειδίκευσης στην Ειδική Αγωγή από το Πανεπιστήμιο του Λιντς της Αγγλίας. Με υποτροφία του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών (ΙΚΥ), έλαβα το Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης στην Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και συνέχισα με την εκπόνηση διδακτορικής διατριβής. Τον Φεβρουάριο του 2014 αναγορεύθηκα Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας στη γνωστική περιοχή της Οργάνωσης και Διοίκησης της Εκπαίδευσης και της Μεθοδολογίας της Έρευνας με βαθμό «Άριστα». Υπηρετώ στη Δημόσια Εκπαίδευση από το 2002 ως αναπληρωτής και, από το 2003, ως μόνιμος εκπαιδευτικός. Η εμπειρία μου σε θέσεις ευθύνης αφορά στην υπηρέτηση ως Αναπληρωτής Προϊστάμενος σε Κέντρο Διάγνωσης Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΚΔΑΥ νυν ΚΕΔΔΥ) και ως Υποδιευθυντής σε Ειδικό Δημοτικό Σχολείο. Από το τρέχον σχολικό έτος (2014-2015) υπηρετώ ως Αναπληρωτής Διευθυντής στο 10/θ Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Λαμίας. Διαθέτω εμπειρία ως επιμορφωτής σε προγράμματα φορέων επιμόρφωσης εκπαιδευτικών (ΠΕΚ, ΟΕΠΕΚ, ΠΙ, Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πάντειο Πανεπιστήμιο), στη χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ στη διδακτική πράξη (Β’ Επίπεδο) και ως αξιολογητής/εμπειρογνώμονας του ΕΟΠΠΕΠ. Διετέλεσα Πρόεδρος, Αντιπρόεδρος και Μέλος του ΔΣ της Πανελλήνιας Ένωσης Ειδικών Παιδαγωγών (ΠΕΕΠ) και είμαι ιδρυτικό μέλος και μέλος της Ελεγκτικής Επιτροπής της ΕΟΔΕ. Έχω ασχοληθεί με την οργανωτική και επιστημονική υποστήριξη συνεδρίων/ημερίδων/επιστημονικών περιοδικών με την ιδιότητα μέλους επιστημονικής και οργανωτικής επιτροπής και του κριτή εργασιών.

Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με το επιστημονικό και ερευνητικό μου έργο είναι διαθέσιμες στο: http://uth.academia.edu/BillStavropoulos

Η ίδρυση της ΕΟΔΕ αποτελεί σημαντικό γεγονός στα εκπαιδευτικά χρονικά της χώρας μας, διότι συνιστά τον πρώτο φορέα άρθρωσης επιστημονικού λόγου και επιχειρημάτων σε θέματα οργάνωσης και διοίκησης της εκπαίδευσης με σκοπό την προαγωγή της έρευνας και τη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου που διέπει την οργάνωση και λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος γενικά και της σχολικής μονάδας ειδικότερα.